زندگی؟
داستان کوتاه،اس ام اس،پ ن پ،طنز
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
من و خدا
داستان های عاشقانه
اس ام اس
همه چیز در این جا !!!
مطالب جالب و طنز(حتما سر بزنید)
دنیای خنده
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داستان های کوتاه و جالب و آدرس shortstories.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 138243
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
Yas

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:2 :: نويسنده : Yas

به نام خدا

خستم

خیلی خستم...

نمی دونم همه ی افرادی که دارن زندگی می کنن و از من سال ها بزرگ ترن،چه جوری این همه وقت این جا دووم آوردن.یعنی اونا هم مشکلاتی رو که من دارم رو داشتن؟ اونا هم تو زندگیشون به تناقض رسیدن؟ یادش بخیر اولین بار واژه ی تناقض رو در مورد زندگیم وقتی استفاده کردم که از کلاس هندسه برگشته بودم.داشتم با یکی از دوستانم صحبت می کردم.بهش گفتم که مثل یه زاویه ی صفر درجه شدم ولی اون گفت که نباید اینجوری باشم.گفت که باید یه زاویه ی 360 درجه باشم.یه دایره ی کامل.الان وضعم از اون موقع هم خرابتره.خیلی خرابتر.گه زاویه ی منفی داشتیم من الان منفی بی نهایت بودم.اصلا فرض کنید که یه دایره شم.یعنی اون موقع شروع می کنم به دور زدن خودم؟

موضوع کلاس هندسه مال حدود دوماه قبل از عیده.وای خدای من یعنی من 3 ماهه که تو زندگیم به تناقض رسیدم؟

آرزو می کنم خدا به خیر بگذرونه.خدا جون آروم آروم داره تحملم تموم میشه.من این پایین دارم با تمامه وجود صدات می کنم.



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت15:42---5 مهر 1391
yasi matlab!!!!!!!!!

sara
ساعت18:20---6 مرداد 1391
یه سوال چرا اپ نمیکنی

hamooon doost
ساعت19:08---30 تير 1391
fekr konam on doostet ke migoft bayad 360 beshi bad joori vazesh kharabe shede 0

افزایش بازدید
ساعت19:11---3 خرداد 1391
سلام دوست عزیز وب خوبی داری اگر میخوای بازدید سایتت به صورت رایگان زیاد بشه وهمچنین پیج رنک و آلکسای وبت بیا به:http://freemakebener.loxblog.com



افزایش بازدید
ساعت19:10---3 خرداد 1391
سلام دوست عزیز وب خوبی داری اگر میخوای بازدید سایتت به صورت رایگان زیاد بشه وهمچنین پیج رنک و آلکسای وبت بیا به:http://freemakebener.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: